سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منوی اصلی
همسنگران جنگ نرم
مراجع عظام تقلید
آمار وبلاگ
  • همراهان امروز :10
  • همراهان دیروز : 31
  • کل همراهان : 171411
  • تعداد کل یاد داشت ها : 128
  • آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 4:47 ص

 

106549

در مقدمه کتاب "صحیفه مهدویه" مرحوم شیخ عیسی الازهری آمده:

سال یک هزار و سیصد و چهل هفت هجری شمسی، فیلسوف کبیر و مفسّر کم نظیر  علامه طباطبائی قدس سره به مناسبت در گذشت اخوی ارجمندشان، عالم و سالک مجهول القدر مرحوم سیّد محمدحسن الهی طباطبائی به شهر تبریز تشریف آورده و یک جلسه ضیافت در منزل حقیر مفتخرم فرمودند. در آنجا از ملاقات پرفسور هانری کُربن استاد شیعه شناس فرانسوی که خوشبختانه در سال 1356 شمسی مستبصر و تشیع را اعتراف نموده بود سخن به میان آمد، ایشان فرمودند:

یکبار پیرامون دعا و نیایش با کُربن گفتاری داشتیم از او پرسیدم شما آنگاه که حال نیایش پیدا می شود چه می کنید؟

پاسخ داد که من چون پروتستان هستم و کاتولیک و مقید به کلیسا و روز یکشنبه نیستم. در هر زمان و مکانی نیایش انجام می دهم، پرسیدم آیا از دعاهای آماده و پیش ساخته بهره می برید یا خود انشاء می کنید؟

گفت از دعاهای که از امام داوزدهم شما نقل شده بهره مند هستم، و از آنجا که پشتوانه و انشاء کننده اش زنده است به من بسیار شور و حال می بخشد.






      

یکی از مفتی های وهابی با هدف تشویق جوانان برای جنگ در کنار گروهکهای تروریستی از جمله گروهک تروریستی وهابی (داعش) در عراق و سوریه به فتوای جدیدی متوسل شده است.

  یک مفتی وهابی در سخنرانی خود گفت:هر مسلمان در بهشت دست‌کم دو حوری دارد. هر یک از حوری‌ها ساقدوش دارند که آنان هم بر مسلمان حلال هستند. زنان در بهشت چهار گروه هستند. در رتبه اول زنان این دنیا قرار دارند که هر یک از آنها را هفتاد حوری همراهی می کنند. رتبه دوم حوری‌ها هستند که هفتاد حوری همراه آنهاست. رتبه سوم هم ساقدوش‌ها هستند.

 اگر شما در این دنیا چهار زن داشته باشید، همراه هر یک از آنها در بهشت هفتاد حوری به همراه خواهد داشت و هر حوری را هم هفتاد ساقدوش همراهی می کند که مجموع آنها به حدود بیست هزار حوری و ساقدوش می رسد.

 

دانلود فیلم

 

 

تشویق جوانان برای پیوستن به گروههای تروریستی برای رفتن به بهشت، ایجاد فتنه ای بنام جهاد نکاح و حلال کردن ناموس مسلمین برای این تروریستها همگی نمونه هایی از فتواهای این گروه بشمار میرود.






      
<      1   2